Sponsoractie van PLUS van Marle

Deze oproep heeft een wel héél bijzondere reden. PLUS van Marle organiseert namelijk
een grandioze sponsoractie, waarmee onze club geld kan verdienen. Veel geld! En dat kan op een snelle en eenvoudige manier…

Door je dagelijkse boodschappen te doen bij PLUS winkel in Losser spaart u voor sponsorgeld, want bij elke besteding van € 10,- aan boodschappen ontvangt je een sponsormunt. Deze munt kunt je vervolgens in een speciale bus met daarop het logo van onze vereniging deponeren.

Aan het eind van de sponsoractie krijgen wij hiervoor contant geld uitgekeerd voor onze clubkas. Elke week wordt de actuele tussenstand in de PLUS supermarkt bekend gemaakt zodat u in één oogopslag kunt zien hoeveel geld wij al gespaard hebben voor onze club.

Je begrijpt dat wij niet achter kunnen blijven bij de andere verenigingen, die ook meedoen aan deze sponsoractie. En je hoeft niet alleen te sparen, want u kunt ook uw vrienden, familie, kennissen of buren mee laten sparen voor de sponsormunten voor onze vereniging
Wanneer zij boodschappen doen bij de PLUS in Losser en zij hebben zelf geen binding met een club dan is het prachtig om dan ook die munten in onze spaarbus te deponeren.
Op deze manier spekt je onze clubkas nóg sneller!
Je hebt in elk geval ruim de tijd hiervoor want de PLUS sponsoractie loopt van zondag 22 april tot en met zaterdag 14 juli 2012.

Naast de actie voor onze club doen je kassabonnen mee tijdens dezelfde periode voor prachtige prijzen voor jou als privé, zie hiervoor de weekkrant en weekfolder.

Wij hopen dat je net zo enthousiast bent als wij. Ga dus snel voor uw dagelijkse boodschappen naar onze PLUS in Losser, spaar de sponsormunten en deponeer deze munten wekelijks in onze vereniging bus.
Deze bus staat duidelijk zichtbaar achter de kassa’s.

Wij begrijpen dat je allen meestal,een vaste winkel heeft voor uw boodschappen maar wijk hier een tijdje vanaf en SPAAR voor onze club.

Uw volle PLUS boodschappentas zorgt voor een volle clubkas!

Veel succes!

Met vriendelijke groet,