Contributie

De jaarlijkse contributie wordt op de jaarlijkse ALV vastgesteld. Dit is voor een hoofdlid € 65,00 per kalenderjaar.

Lidmaatschappen

Naast het hoofdlidmaatschap kennen we een aantal andere soorten lidmaatschappen

Gezinslid | Als iemand lid wordt terwijl er al een hoofdlidmaatschap op zijn of haar adres geregistreerd staat, wordt deze persoon gezinslid. Gezinsleden betalen een iets lagere contributie.

M-lid | Ben je al lid bij een andere vereniging dan kun je je bij ons aanmelden als M-lid.

XL-lid | Wil je halverwege het seizoen lid worden? Dan is het XL-lidmaatschap vaak voordeliger. Het XL lidmaatschap loopt altijd tot 31 december van het volgende jaar. Het XL-lidmaatschap is jaarlijks vanaf 1 augustus beschikbaar.

Introducélid | Wil je kennis maakt met de club en een paar keer mee fietsen. Sluit een gratis introducélidmaatschap af, zodat je tijdens clubritten verzekerd bent voor schade aan de fiets tot maximaal € 500,-. Aansprakelijkheid en ongevallen vallen niet onder de dekking. Dit lidmaatschap is één keer af te sluiten en is één maand geldig.

De voordelen

Als lid van de Losserse Wielerclub mag je gratis deelnemen aan onze (veld)toertochten en diverse clubactiviteiten.

Als lid heb je feitelijk slechts drie verplichtingen: het betalen van de contributie, het dragen van clubkleding tijdens onze clubactiviteiten en het jaarlijks uitvoeren van een vrijwilligerstaak. Om onze activiteiten te realiseren maken we namelijk gebruik van vrijwilligers, onze leden dus. Daarom verwachten we van onze leden dat ze zich ieder tenminste één keer beschikbaar te stellen voor het uitvoeren van een taak. Bijvoorbeeld het assisteren bij een toertocht, maar je bent natuurlijk ook van harte welkom in één van onze commissies of werkgroepen. Een kleine moeite van enkele uurtjes per jaar en vele handen maken licht werk.

Omdat we zijn aangesloten bij de Nederlandse Toer Fiets Unie (NTFU) betekent een lidmaatschap bij de Losserse Wielerlcub automatisch dat je ook NTFU lid bent en onder hun fietsschadeverzekering valt. Daarnaast krijg je iedere 2 maand het Fietssport Magazine en ontvang je korting bij NTFU-toertochten. Ook kan je gebruik maken van andere diensten van de NTFU.

Aanmeldformulier

Vul onderstaand formulier in om je aan te melden bij de Losserse Wielerclub. Gelieve alle nodige gegevens correct in te vullen zodat we je, indien nodig, terug kunnen berichten. Lees ook onze privacyverklaring.

Aanroep DhrMw

Achternaam (verplicht)

Tussenvoegsels

Voorletters (verplicht)

Voornaam

Geboortedatum (verplicht)

E-mailadres (verplicht)

Straat & huisnr. (verplicht)

Postcode (verplicht)

Woonplaats (verplicht)

Telefoonnummer

Mobiel nummer

Ik fiets op een ... (meerdere keuzes mogelijk)

IBAN Banknummer* (verplicht)

*Door het invullen van uw IBAN geeft u de Losserse Wielerclub, tot wederopzegging, de machtiging tot automatische incasso van uw contributie.

Geef een korte toelichting over mate getraindheid, of u actief wilt deelnemen aan activiteiten van de club of eventuele vragen.

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het Google privacybeleid en servicevoorwaarden zijn van toepassing.