VIP arrangement Superklassieker

In samenwerking met voedingspartner Etixx, biedt de NTFU onze jubilerende verenigingen dit jaar een VIP-arrangement aan naar de Superklassieker in België op dinsdag 1 mei 2012.

Wij zorgen voor een geheel verzorgde dag: –   vertrek per touringcar vanaf diverse plaatsen in Nederland –   een voedingspakket van Etixx –  aan de grens stapt een bekende Belgische oud profwielrenner op de bus (waarschijnlijk, maar nog niet helemaal zeker, Johan Museeuw) –  fietsen met oud profs –  lunch in het Etixx VIP-dorp –  terugreis per touringcar.

Deze dag mag je niet missen!

Voor iedere jubilerende vereniging stelt de NTFU 4 plaatsen ter beschikking.

Het zal een lange, intensieve dag worden waarvoor je heel vroeg uit de veren moet en waarbij je 88km fietst over veelal kasseienstroken. Maar het is een geweldige en onvergetelijke ervaring.

Programma (tijdstippen nog onder voorbehoud; deze kunnen iets afwijken):

03.30 uur  Vertrek per touringcar vanaf opstapplaats Goor
05.00 uur  Vertrek per touringcar vanaf opstapplaats omgeving Utrecht
06.30 uur  Vertrek per touringcar vanaf opstapplaats Breda

Vanaf de grensovergang stapt een oud-wielervedet op de bus (waarschijnlijk Johan Museeuw). Iedereen krijgt in de bus een bevoorradingstasje met een extra ontbijt en sportvoeding voor tijdens de rit. De oud wielrenner geeft uitleg wat de ideale manier is om deze producten te gebruiken tijdens de dag.

08.00 uur  Aankomst in Oudenaarde
09.00 uur  Vertrek toertocht 88 km met vedetten zoals Johan Museeuw, Joop Zoetemelk, Hennie Kuiper, Sean Kelly, Eddy Planckaert…
12.30 uur  Aankomst op de piste van Roubaix (en mogelijkheid om te douchen)
13.00 uur  Etixx VIP ontvangst: lunch en fotomogelijkheid met vedetten in het Etixx VIP-dorp
14.00 uur  Vertrek per touringcar vanaf Roubaix naar Nederland: uitstappen in Breda, Utrecht of Goor.

Meer informatie over de Superklassieker vind je op www.superklassieker.be

Wil je serieus in aanmerking komen voor deze superdag stuur dan een gemotiveerde mail naar de webmaster.