Rabo ClubSupport 2022

Elk jaar geeft de Rabobank een deel van de winst terug aan verenigingen via de Rabo ClubSupport actie.

Ook de Losserse wielerclub neemt deel aan deze actie.
We willen dit jaar de trainers en begeleiders verder opleiden. Daarbij wordt op het moment gepland om EHBO trainingen te geven, alsmede wegkaptein-trainingen, om het voor de leden, maar ook voor andere weggebruikers nog veiliger te maken.

De bijdrage vanuit de Rabobank ClubSupport is afhankelijk van het aantal stemmen dat uitgebracht wordt op de vereniging of stichting. Van 5 t/m 27 september 2022 kan jij je stem uitbrengen op jouw favoriete club of vereniging.

Elk lid mag 3 stemmen uitbrengen op 3 verschillende deelnemende verenigingen en stichtingen. Alle leden vanaf 12 jaar van Rabobank Zuid en Oost Twente kunnen stemmen via de app of als je bent ingelogd op de website van de Rabobank. Stem op ons!