Herhaalde oproep: Gezocht coördinator jeugd

We hebben binnen LWC een leuke enthousiaste jeugdgroep. Het jeugdfietsen is erg populair bij onze club en voor de begeleiding staat elke zondag weer een gemotiveerd team klaar met trainers en begeleiders. Hier mogen we als club trots op zijn.

We zijn opzoek naar iemand die de overkoepelende taken op zich wil nemen:

• Opstellen weekschema zondag training.
  • Organiseren Lekker Fit. Gegevens voor de site van de gemeente aanleveren. Schema maken voor instructeurs en begeleiders. Communicatie met ouders.
  • Organisatie jaarlijks daguitje (kamp) samen met instructeurs.
  • Communicatie met ouders van nieuwe kinderen die lid willen worden of een keer willen meefietsen.
  • Op de jaarvergadering toelichten wat de jeugdafdeling in het verslagjaar heeft bezig gehouden. Eventueel onderdeel uitmaken van het bestuur (geen must).
  • Initiëren en voorzitten van het commissie overleg. Ca 2 keer per jaar.
  • Aanvragen VOG’s voor instructeurs en begeleiders en toezien op de continuïteit begeleiding.