We kunnen weer terug kijken op twee geslaagde clubactiviteiten:

Schipper on Wheels

Jaarlijks organiseert Schipper Techniek het evenement Schipper On Wheels voor relaties. Vanuit een vestiging, worden dan motor-, wielren- en mountainbike tourtochten georganiseerd.

Dit jaar was vestiging Oldenzaal aan de beurt en heeft onze club de begeleiding van mountainbikers op zich genomen. In totaal waren er meer dan 40 deelnemers verdeeld over 6 groepen, van beginners tot gevorderden. We hebben met een mooie uitdagende route de bikers kennis laten maken van onze prachtige omgeving. Na afloop vele positieve reacties mogen ontvangen van de deelnemers, een lekkere lunch genuttigd en een bescheiden bijdrage voor onze clubkas gerealiseerd.
Jongens bedankt, top geregeld.

Clubtocht Tecklenburg

Als voorbereiding voor ons weekend weg naar Willingen stond het Teutoburger Wald op het programma voor zowel de wielrenners als MTB’ers. Verzamelen in Losser en gezamenlijk naar de start locatie Hörstel.

Voor beide groepen hadden we een uitdagende route met de nodige hoogte meters. Halverwege even lekker genieten van de Kaffee und Kuchen.

Prachtige omgeving, goed weer en uitdagende klimmetjes op maar een half uur rijden. Wij hebben er van genoten.