De aanval op afval

Van 18 t/m 23 maart openen wij de aanval op afval! In die week zijn er – in samenwerking met tientallen partners – op verschillende plekken in de gemeente Losser opruimacties. Honderden vrijwilligers en kinderen gaan opruimen in hun eigen dorp, en daarnaast worden ook de Zandbergen, de Tankenberg en de Dinkel onder handen genomen.

Trashpacker Tijmen Sissing komt speciaal vanuit Zuid-Oost Azië naar Losser om mee te helpen. Check het filmpje met zijn boodschap aan jullie en kijk wie er nog meer meedoen.

De Losserse Wielerclub gaat samen met Iphitos de Zandbergen onder handen nemen en wel op zaterdag 23 maart vanaf 9:30 uur. We verzamelen ons bij de uitkijktoren in de Zandbergen. De jeugdleden zijn natuurlijk ook meer dan welkom.

Kijk voor meer info op de site van de gemeente Losser

Omdat men graag wil weten hoeveel vrijwilligers verwacht worden verzoeken we je voor je aanmelding onderstaand formulier in te vullen,

Uw naam (verplicht)

Uw e-mail (verplicht)

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het Google privacybeleid en servicevoorwaarden zijn van toepassing.