Rabo Clubkas Campagne: We hebben jullie stem nodig!!

Ook dit jaar stelt de Rabobank Twente Oost weer geld ter beschikking voor de verenigingen en stichtingen. Ook wij, als Losserse Wielerclub, doen mee.
Van dinsdag 19 maart tot zondag 7 april aanstaande mogen Rabobank klanten stemmen uitbrengen. Je mag er 3 uitbrengen, waarvan maximaal 2 op 1 club. Je stem is geld waard!
De totaal 150.000,- Euro die ter beschikking is gesteld, wordt door het aantal stemmen gedeeld, en onze club krijgt zoveel geld als het aantal stemmen waard is.
Ook de Losserse Wielerclub kan het geld goed gebruiken. Ons doel is om met het geld meer jeugd enthousiast te maken en te steunen bij het fietsen. Het trainen van onze trainers, het opzetten en faciliteren van trainingen voor de jeugd kost geld, en we willen via deze weg proberen geld hiervoor vrij te maken.
We zouden het mooi vinden als je ook een (of liever 2) stemmen op de Losserse Wielerclub gaat uitbrengen. Stemmen is heel eenvoudig: Alle klanten van de Rabobank Twente Oost krijgen per mail een stemcode. Zodra je die hebt gekregen, kun je op de volgende link klikken, www.clubkascampagne.nl, en na het invullen van de code volg je de stappen, en kun je zoeken naar de Losserse Wielerclub.

Dank voor je stem(men)!