SportInfoMarkt

Op zaterdag 29 juni van 12.00 tot 16.00 uur organiseert de gemeente Losser een sport info markt voor alle sportverenigingen uit de gemeente Losser. Ook de Losserse Wielerclub is uiteraard van de partij.
Het Raadhuisplein wordt omgetoverd tot een Olympisch Plein, met een podium van 6 bij 10 meter voor sportdemonstraties. Daarnaast worden er marktkramen op het Raadhuisplein geplaatst voor sportverenigingen om informatie te geven over hun activiteiten. Er wordt een SPORTZONE ingericht om de sport te kunnen demonstreren en om Lossenaren mee te laten sporten. De LWC Jeugd zal die middag een demonstratie geven. Inmiddels fietsen die net zo gemakkelijk op 1 wiel als op 2.
Een bekende (sport)Nederlander zal deze middag tevens aanwezig zijn. Komt allen om onze jeugdactiviteiten te bewonderen.

Sportinfomarkt in 2015