Preview clubkleding en aanbieding voor onderkleding van Rogelli

Preview en aanbieding voor onderkleding van Rogelli

Ronald Kamphuis ontwikkelt zich nu ook als modefotograaf, getuige bijgaande strakke foto’s van ons nieuwe dito tenue. Hans en Sonja van B&T Bikestore showen daarop de nieuwe kleding. En omdat wij als vereniging het kopen bij onze sponsoren willen aanmoedigen, tref je hieronder een aanbieding voor het bestellen van nieuwe onderkleding bij B&T Bikestore aan. Lange mouwen en korte mouwen onder shirt voor € 49,95. Bestellen doe je door een mail te zenden naar met je NAW gegevens. Je ontvangt dan een opdrachtbevestiging en rekening per mail.

Wanneer fiets jij in het nieuw? Info over afhalen nieuwe tenue.

De nieuwe clubkleding is door Gowa Sportswear uitgeleverd en op zaterdag 7 januari kun jij je bestelling afhalen tussen 10.00 en 16.00 uur bij B&T Bikestore aan de Bernhard Leurinkstraat 101 in Losser. Kun je niet op deze dag, dan is er op zaterdag 21 januari een volgende afhaalmogelijkheid bij B&T Bikestore tussen 10.00 en 16.00 uur.