Onderhoudswerkzaamheden Natuurmonumenten

Veel mooie singletracks en zandpaden die we als LWC regelmatig fietsen zijn eigendom van Natuurmonumenten. De verstandhouding met Natuurmonumenten is zeer goed en dat zien we nu ook weer terug bij de aanleg van de vaste ATB route. We krijgen daar alle medewerking.

Als een kleine tegenprestatie heeft de Stichting Natuurmonumenten LWC gevraagd 15 vrijwilligers te leveren voor zaterdag 24 november. Het is de bedoeling dat we onderhoud gaan plegen aan een aantal gravelpaden. Het is maar een ochtend werk. We verzamelen ons om 08:30 uur bij Erve Middelkamp (locatie Natuurmonumenten) aan de Bentheimerstraat tussen De Lutte en Oldenzaal. We beginnen uiteraard met een kop koffie en gaan daarna in kleine groepjes op pad naar de diverse paden. Na gedane arbeid kunnen we tegen 12.30 uur met een voldaan gevoel huiswaarts. Voor materiaal en gereedschap wordt gezorgd. Werkkleding en stevige schoenen of laarzen dien je zelf voor te zorgen. OWC Oldenzaal, RTC Denekamp en de Wielerclub De Lutte hebben voorgaande jaren deze klus opgepakt.

Lijkt je het wat om een ochtendje in de vrije natuur te werken stuur dan een mail naar Martin Overbeek.