Nieuwe startlocatie Twentse Heuvelentocht

tht_2010Vele jaren mochten we dankbaar gebruik maken van het clubgebouw van de ijsclub aan de Nitertweg als startlocatie voor onze MTB tochten. Helaas wordt het gebouw ontmanteld en alle herbruikbare materialen verhuist naar het nieuwe thuishonk van de ijsclub, tevens locatie van de ijsbaan aan het Nilandspad.

Hierdoor zijn we genoodzaakt om te zien naar een nieuwe startlocatie voor onze MTB tochten. De keuze is gevallen op steenfabriek ‘De werklust’. Vaste bezoekers van onze tochten kennen de steenfabriek omdat de brandgang en de droogloodsen vanaf het eerste begin een onderdeel van de route vormen.

Komt u met de auto dan kunt u parkeren bij de steenfabriek aan de Smuddeweg 3. Onze vrijwilligers staan klaar om naar de nieuwe startlocatie te loodsen.
Zoals u van ons gewend bent wordt alles vanaf de invalswegen duidelijk met borden aangegeven.

Klik hier voor een kaartje van de nieuwe startlocatie en de parkeergelegenheid.