Nauwkeurigheidstrit

Het is alweer een aantal jaren geleden dat er een nauwkeurigheidsrit werd georganiseerd binnen de club.
We willen deze activiteit weer op de kalender zetten.

Wat houdt dit in?

Over een parcours van een bepaalde afstand, geef je op voorhand de gemiddelde snelheid op, die jij denkt te gaan fietsen. Dit mag een snelheid zijn die bij je eigen niveau past. Dat kan voor de één 28 km/uur zijn. Voor de ander 40 km/uur.
Het doel is om zo dicht mogelijk bij je opgegeven gemiddelde te komen.
Iedereen kan dus winnen. Fietsen met het “koppie” dus.
Tijdens de nauwkeurigheidsrit mag je géén gebruik maken van GPS, kilometerteller, horloge o.i.d.
We hebben deze activiteit gepland op zondag 6 september.
We verzamelen om 9 uur bij het Gemeentehuis.
Dan gaan we gezamenlijk infietsen tot een uur of 10.
Vanaf 10:30 starten we met de rit.
Je kunt met zowel met de racefiets als de mountainbike meedoen.
De activiteit eindigt rond 13 uur. Voor een kop koffie en een drankje wordt gezorgd.
Vanaf begin augustus kun je je via de site inschrijven. Nadere informatie volgt.
We hopen op een goede deelname.

Ps: Tevens zijn we op zoek naar een 15 tal vrijwilligers om dit evenement te organiseren. Dus voor diegene die niet fietsen en toch zijn steentje wil bijdragen. Hulp is altijd welkom.
Hou je mail en de site in de gaten

[aanmeldnauwkeurigheidsrit]