Jeugd en LWC

Sinds twee jaar zijn we actief met de jeugd binnen LWC. We hebben nu 18 enthousiaste jongens en meisjes tussen de 9 en 14 jaar die wekelijks trainen op de MTB. Het aantal groeit gestaag en we kunnen binnen de jeugdcommissie wel wat hulp gebruiken. Wij zijn op zoek naar de volgende vrijwilligers:

• 1e begeleiders die tweewekelijks een groep kinderen wil begeleiden. Het is niet de bedoeling dat deze begeleider een training geeft of een clinic maar uitsluitend met de kinderen een lekker rondje fietst door het bos. Mocht degene een instructeurscursus bij de NTFU willen volgen dan faciliteren we dat. Deze cursus is echter geen voorwaarde om een groep kinderen te mogen begeleiden. Een groot verantwoordelijkheidsgevoel wel.
  • 2e begeleiders die incidenteel een keer willen helpen bij een training en/of clinic.
  • commissieleden die het e.e.a. willen coördineren. Wij worden regelmatig benaderd door scholen en verenigingen om activiteiten te organiseren voor de jeugd.

Heb je belangstelling of wil je eerst nog wat aanvullende informatie dan kun je contact opnemen met Martin Overbeek 053-5362575, .