LWC ‘TO GO’ wedstrijd

Helaas blijven de corona maatregelen voor het fietsen in grotere groepen voorlopig nog wel van kracht. Maar graag houden we contact met elkaar en daarom dagen we jullie uit.
We gaan een wedstrijd organiseren voor diegene die de beste ‘to go’ plek weet te melden in onze regio.

Dit kan natuurlijk koffie to go zijn, maar alle opties staan open. Je kunt extra punten verdienen wanneer je deze plek met een leuk verhaal promoot (voorzien van foto’s). Als je ook nog een mooie rondtocht in GPX toegevoegd vergroot je de kansen nog meer om als winnaar uit de bus te komen.

Stuur je ‘to go’ plek naar

Andere clubleden kunnen gebruikmaken van de ‘to go’ plekken, deze zullen we delen op onze site. De beste inzending krijgt een overheerlijke traktatie.