LWC Jeugd

Op zondag 11 september starten we met een nieuwe jeugdgroep op de MTB. Vier kinderen hebben zich al opgegeven maar er is plek voor tien.
Is uw zoon of dochter tussen de 10 en 15 jaar oud dan is dit een mooie gelegenheid om kennis te maken met de mountainbike sport. Lekker crossen door het bos met je leeftijdsgenoten. Onze MTB instructeurs besteden veel aandacht aan techniek en veiligheid op de fiets. Op een speelse manier worden de vaardigheden bijgebracht. De eerste drie maanden kun je beschikken over een fiets van de club en zijn er geen kosten. Wil je daarna verder dan kun je lid worden van LWC.

Zijn er LWC leden die een MTB instructeursopleiding willen volgen dan kan dat ook. Er is nog plek.

Heb je vragen over bovenstaande dan kun je contact opnemen met Martin Overbeek 053-5362575.