Donkere schaduw over Bentheimerwald Tocht

Bedroefd zijn wij door het overlijden van één van de deelnemers tijdens onze Bentheimerwald Tocht. De zonovergoten zondag eindigde in mineur nadat wij tegen het eind van de tocht middels ons noodnummer het bericht ontvingen dat er een reanimatie van een deelnemer gaande was op de route. Na het onwel worden van de deelnemer hebben omstanders, andere fietsers en later de Duitse en Nederlandse hulpdiensten getracht de man te reanimeren, later kwam het bericht dat het niet mocht baten. Waar mogelijk hebben wij betrokkenen opgevangen na terugkomst bij het startpunt bij steenfabriek De Werklust in Losser.
Onze gedachten en medeleven gaan uit naar de nabestaanden van de overledene, we wensen hen veel sterkte bij dit verlies.

Bestuur en organisatie Losserse Wielerclub