Bikefitting voor LWC leden

December is echt de maand om extra aandacht te geven aan onderhoud voor MTB en Racefiets… Waarom geen aandacht geven aan afstelling en bikefitting van je MTB, Veldritfiets of Racefiets? Staat mijn zadel wel hoog genoeg….? Of staat ie te laag…? Staat mijn zadel wel ver genoeg naar achteren…? Of moet ie iets naar voren…? Heb ik wel de juiste knie hoek…? Wil je antwoorden op dit soort vragen dan kunnen we een Bikefit faciliteren bij B&T Bikestore te Losser…. Wat gaan we doen:

• Statische meting
  • Dynamische meting
  • Zadelhoogte bepalen
  • Zadelpositie bepalen
  • Stuur positie bepalen
  • Stuurhoogte bepalen
  • Schoenplaatje positie bepalen

De meting zal tussen de 1.5 uur en 2.0 uur duren en wordt afgenomen door gediplomeerde Bikefitting deskundige in een speciale bikefitting ruimte bij B&T Bikestore te Losser…. Speciaal voor LWC leden is er een aanbieding van € 99,95 voor € 69,95. Wil je meer informatie of een afspraak maken? Dan kan dit via