Bentheimer Waldtocht vanaf nu *** Klassieker

Eindelijk voor elkaar, de drie sterren zijn binnen.

Burcht Bentheim

Na vele jaren van het opbouwen van een hele mooie ATB tocht is de afgelopen editie van de Bentheimer Wald Tocht eindelijk bekroond met de titel NTFU Klassieker. De routeopzet, de mooie tracks, het unieke kasteel, de organisatie en vooral de inzet van alle vrijwilligers (dit keer ook nog eens bij extreem slecht weer) hebben er voor gezorgd dat we de maximale puntenscore hebben gehaald.
Dit was natuurlijk nooit gelukt zonder jullie enthousiaste inzet, bij de voorbereiding en de dag dat de tocht wordt verreden. We timmeren aan de weg. Het volgende doel is om onze nieuwe racetocht de SCHÖPPINGERBERG TOUR op de kaart te krijgen, gaat vast lukken met zo’n vrijwilligersgeest onder de leden. En er is natuurlijk niet te vergeten de TWENTSE HEUVELEN TOCHT, deze willen we ook naar het klassieker niveau tillen, genoeg te doen dus.

Wij danken jullie voor de jarenlange inzet die dit resultaat mogelijk maakte. Ik ben er van overtuigd dat ook de komende edities van deze tocht de titel dankzij jullie inzet met waarde zal dragen,

Het bestuur en de BWT-THT Commissie