Samen sterk voor kanker – Benefietstocht 2018

Stichting Benefietdiner is een enthousiaste groep vrijwilligers binnen het MST die jaarlijks geld ophaalt voor een goed doel. Dit jaar is dit de Nije Stichting. De Nije Stichting is een multidisciplinair centrum voor iedereen die kanker heeft (gehad) en hun naasten. Het centrum is voor iedereen toegankelijk en is erop gericht mensen verder te helpen na de diagnose kanker en om hun naasten te steunen. Dit jaar bestaat de Nije Stichting tien jaar en wij als Benefietcommissie zouden hen graag in dit jubileumjaar een mooie steun in de rug bieden.

Samen met de Rabobank organiseren we voor dit goede doel op 7 juli aanstaande een wielertocht van ongeveer 80 km door de prachtige omgeving van Enschede, Losser, Bad Bentheim en Overdinkel.

Om deze speciale eerste editie te vieren zal er daarnaast ook een tocht van 40 km zijn voor tandemfietsen of stadsfietsen.

Via deze weg willen we jullie uitnodigen om samen met ons te fietsen voor kanker en geld op te halen voor de Nije Stichting!

Wat: Benefietstocht
Wanneer: 7 juli 2018
Start: 10:00 uur
Locatie: Koningsplein 1, Enschede
Kosten: 10 euro per deelnemer (tandemfiets tegen meerprijs)

Schrijf je nu in via onze site! ( www.benefietdiner.com)

Namens de Stichting Benefietdiner 2018,
Jorieke Nijhuis

Meer informatie over ons?
www.benefietdiner.com
De Nije stichting? www.denijestichting.nl