Zondag 6 februari Bentheimer Waldtocht

Zondag 6 februari organiseert de Losserse Wielerclub voor de 12e keer de inmiddels regionaal bekende Bentheimer Waldtocht.
U kunt kiezen uit de afstanden 45 en 60 kilometer waarbij de laatste afstand meer voor de geoefende atb-ers is bedoeld.
Deze tocht voert u door prachtige natuurgebieden in Duitsland zoals het Gildehauser Venn naar Bad Bentheim. In Bad Bentheim is op de binnenplaats van het kasteel een pauzeplaats ingericht waar u in een schitterende ambiance kunt genieten van een heerlijke kop warme thee en een krentenbol. Na deze versterking splits zich de route. De lange afstand maakt een extra lus met enkele pittige klimmetjes. De route is dit jaar aangepast waardoor u weer op paadjes komt waar u waarschijnlijk nog nooit bent geweest.
Na afloop kunt u uw verloren calorieën weer aanvullen met een heerlijke kop erwtensoep.

We zien u graag op zondag 6 februari
Start is tussen 8.30 en 10.00 uur vanaf het clubgebouw van de IJsclub aan de Nitertweg.
U kunt de borden vanaf de invalswegen naar de startlocatie volgen.
Klik hier voor de startlocatie.