Vrijwilligersbijeenkomst Twentse Heuvelentocht

We zijn als commissie al weer enkele weken druk met het organiseren van de 2018 editie van de Twentse Heuvelentocht. De tocht heeft in 2016 het predicaat “extra goed geregeld” gekregen (voorheen 3 sterren). Ook dit jaar gaan we dit predicaat op zijn minst evenaren of waar mogelijk verbeteren. Hierbij hebben we natuurlijk weer een flink aantal vrijwilligers nodig om het mogelijk te maken. Voor bijvoorbeeld de route, het oversteken, het parkeren, inschrijven en het regelen van onze onovertroffen gratis soep en nog veel meer zaken. Maar ook op de zaterdag ervoor is hulp nodig om alles op te zetten en uiteraard zondag opruim middag.

We bellen op dit moment leden om hulp te verlenen bij de tocht. Spontaan aanmelden is nog mooier, dat kan via de commissieleden.

Op zondag 14 oktober is het de THT clubtocht. We vertrekken om 08:30 uur vanaf het gemeentehuis met de voorfietsers naar de steenfabriek. Enkele privé stukjes slaan we over. Om 09:00 uur is de tocht voor iedereen die wil.

Graag zien we iedereen die als vrijwilliger meedoet op donderdag 11 oktober om 20:00 uur bij café Heijdemann waar we een toelichting geven hoe e.e.a. gaat verlopen.