Vrijwilligersbijeenkomst Twentse Heuvelentocht

Oversteekhulp Jan aan het werk

A.s woensdag 9 oktober hebben we om 19 uur onze vrijwilligersbijeenkomst bij Cafe Heydemann ter voorbereiding op de Twentse Heuvelen Tocht. We hebben nog een aantal extra leden nodig om ook deze editie weer perfect te laten verlopen dus leden die (nog) niet gevraagd zijn om op zondag 20 oktober een ochtend te helpen zijn van harte welkom op deze avond bij Cafe Heydemann.

Daarnaast zullen we als LWC de tocht voorfietsen om de route te checken maar ook zeker om te zorgen dat al onze vrijwilligers de tocht ook kunnen fietsen. We doen dat op zondag 13 oktober waarbij de uitzetters om 8.30 zullen vertrekken en de overige leden om 9 uur. Vertrek vanaf het Lossers Hoes en bij terugkomst een drankje bij Cafe Heydemann. (De steenfabriek is deze ochtend gesloten).