Ronald Kamphuis in finale fotowedstrijd

Ronald is naast fervent fietser ook een fanatiek natuurfotograaf. Hij is met zijn foto uit 11.000 inzendingen doorgedrongen tot de laatste 10 finalisten in een fotowedstrijd van Argus. Dit is een organisatie die informeert en inspireert voor een duurzame, milieuvriendelijke samenleving.

Je kunt Ronald een handje helpen door op zijn foto te stemmen en hem nog dichter bij één van de podiumplaatsen te brengen. Zaterdag 17 maart is Ronald uitgenodigd voor de prijsuitreiking in Brussel.

Het gaat om een foto van een sperwer met duif (zie foto) onder de categorie “Natuur in tuin en stad”.
Het is een kwestie van selecteren, stemmen en je stem bevestigen via een emailtje, dus zeer eenvoudig en een kleine moeite. Je kunt tot 29 februari stemmen.

Klik hier om naar de site te gaan en je stem uit te brengen. Je maakt dan ook nog kans op een prachtige prijs.

Wil je nog meer prachtige foto’s van Ronald bekijken klik dan hier of op zijn blog.