Rabo Clubsupport

Rabo Clubsupport: De Rabo Clubkas Campagne in een nieuw jasje

Rabobank Twente Oost stelt ook dit jaar een bedrag ter beschikking aan clubs en verenigingen. Leden van de Rabobank kunnen stemmen op hun favoriete club(s) en daarmee kunnen ze bepalen waar het geld van de Rabobank naartoe gaat. Let wel: Alleen Rabobank leden kunnen stemmen.

Stemmen kan van 5 tot 25 Oktober!

Het doel waarvoor we als club de sponsoring zouden willen gebruiken is de vervanging van de inmiddels versleten mountainbikes die we voor de jeugd hebben. We proberen deze fietsen te financieren met o.a. steun van de gemeente Losser en dus met deze Rabo Clubsupport actie
Het geld dat ter beschikking wordt gesteld door de Rabobank, € 150.000,- voor Twente Oost , wordt op basis van aantal stemmen verdeeld over de deelnemende clubs.

Van 5 tot en met 25 oktober kunnen leden van de bank stemmen op de deelnemende clubs. Rabo ClubSupport is de nieuwe Rabo Clubkas Campagne. Een nieuwe naam en een iets ander jasje! Nieuw is dat alleen Rabobank-leden kunnen stemmen. En klant zijn, is iets anders dan lid. Check snel in de Rabo App of jij al lid bent en regel het anders direct zelf in de app. Ook het stemmen gaat dit jaar via Rabo Internetbankieren of de Rabo App. Net zo makkelijk!

Dank voor je stem(men) en tot gauw!