Rabo ClubSupport:

We hebben jullie stem nodig!!

Voor 2021 heeft de Rabobank Twente Oost geld ter beschikking gesteld voor de verenigingen en stichtingen. Ook wij, als Losserse Wielerclub, doen mee.

Net als vorig jaar kunnen alle Rabo-leden, vanaf 12 jaar, stemmen op hun favoriete club. En let op: Rabo-lid is iets anders dan Rabo klant. Maar zowel lid worden als stemmen gaat via de Rabo app.

Van 4 tot 25 oktober mogen Rabobank leden stemmen uitbrengen. Je mag er 3 uitbrengen, waarvan maximaal 2 op 1 club. Je stem is geld waard!
Ook de Losserse Wielerclub kan het geld goed gebruiken. Ons doel dit jaar is om met het geld de wegkapteins een opleiding te kunnen bieden waarmee we als wielrenners veiliger (en socialer) door het verkeer kunnen bewegen, en dus meer plezier aan het wielrennen in groepsverband kunnen hebben.

We zouden het mooi vinden als je ook één (of liever 2) stemmen op de Losserse Wielerclub gaat uitbrengen. Stemmen is heel eenvoudig: Alle klanten van de Rabobank Twente Oost krijgen per mail een uitnodiging om te stemmen via de app. Ga in de app naar “service” en klik op “lidmaatschap”. De rest wijst voor zich. Dank voor je stem(men) en tot gauw!

Groeten van de LWC.

PS: Leden die niet online bankieren, krijgen een mail of brief met hun stemcode en kunnen via een speciale stemsite stemmen. Voor vragen over het stemmen kun je de achterban het beste doorverwijzen naar telefoonnummer (088) 722 66 00.