Rabo Clubkas Campagne

Rabobank Twente Oost draagt het verenigingsleven in de regio een warm hart toe. Daarom stellen wij € 100.000,- beschikbaar voor de Rabo Clubkas Campagne! Als klant van onze bank mag je meebeslissen waar deze bijdrage naartoe gaat. Klanten ontvangen een unieke stemcode via de post of e-mail, waarmee je op jouw favoriete clubs kunt stemmen. Met de persoonlijke stemcode kun je van 1 tot en met 21 mei op deze website inloggen en jouw stemmen uitbrengen. Het stemmen gebeurt in een beveiligde omgeving en vindt plaats in een aantal stappen. Bij iedere stap staat uitgelegd wat je kunt verwachten en welke stappen je moet uitvoeren om jouw stemmen succesvol uit te brengen.

Jouw stem is geld waard!
Elke stem is geld waard. Laat deze dus niet verloren gaan en stem op de Losserse Wielerclub. Namens de club alvast hartelijk bedankt!