LWC gaat de Cyql app gebruiken

Enjoy cycling together (Lekker samen fietsen) Cyql helpt individuele fietsers, fietsvrienden en fietsclubs om meer, samen en veiliger te fietsen én Cyql zorgt voor efficiëntere communicatie onder elkaar.

De app biedt LWC een rittenagenda, nieuwsberichten, gpx ritten bibliotheek en nog veel meer. Mooi om hier dit jaar mee te gaan werken. Genieten van samen fietsen.
NTFU heeft de samenwerking met Cyql in maart met drie jaar verlengd met als doel: Versterk het clubgevoel en laat leden meer, veiliger en samen fietsen.

Download de app in de Appstore of via Google en en wordt lid van de LWC op Cyql via de link https://cyqlapp.app.link/1SO1XSnlxpb of via onderstaande QR-code

Cyql App instellen

Volg de hieronder beschreven stappen om de Cyql App in te stellen voor de Losserse Wielerclub

Nog geen account kies dan “Registreer en begin”

Ga door met je favoriete methode van aanmelden.

Klik linksboven op de initialen van je account en …

… Selecteer “Club toevoegen”

Kies “Aanmelden bij een bestaande club”

Vul de activatiecode in zoals in de afbeelding aangegeven.

Klik na het lezen van de welkomsboodschap op “Verder”

Nog even wachten op de goedkeuring van de beheerder

Na de goedkeuring kun je aan de slag