Losserse Wielerclub start weer met een startersgroep

De Losserse Wielerclub is van plan dit seizoen voor de derde keer te starten met een trainingsgroep voor beginnende of (her)startende toerfietsers.

Na het succes van de vorige twee jaren en naar aanleiding van verschillende positieve geluiden die we hebben gehoord is besloten om weer met een startersgroep te beginnen voor zowel leden als niet leden.

• Verzamelen voor het gemeentehuis

Je hebt je racefiets al een tijdje ongebruikt in de schuur staan en vindt dat het karretje wel weer eens de weg op mag.

• Je goede voornemen om meer te gaan bewegen heb je nog niet echt structureel aangepakt.
  • Het lijkt je leuk en gezellig om in een groep te fietsen.
  • Je vindt het leuk om ontspannen van de natuur te genieten en op plaatsen te fietsen waar je nog niet eerder bent geweest.
  • Je wilt meer over de techniek, veiligheid en andere wetenswaardigheden over het fietsen weten.
  • Je hebt deze winter weinig gedaan om je conditie op peil te houden.

Spreekt een van de deze beweringen je aan dan kun je vanaf dinsdag 31 maart meefietsen met de startersgroep. We starten gelijk met de andere groepen om 18.45 uur vanaf het plein voor het gemeentehuis. Onder begeleiding van Wim Soeten, Herman Löring en Hans Riekert beginnen we met een aangepast en gematigd tempo met niet al te lange ritten. Indien vanuit de groep gewenst kunnen we ook op zondagochtend gaan fietsen. Om enige indicatie voor de belangstelling te hebben vragen we je vooraf aan te melden. Dit kun je doen door onderstaand formulier in te vullen.
We vragen je natuurlijk wel na je aanmelding ook regelmatig te komen.

Ook als niet lid ben je van harte welkom. Mocht het fietsen in clubverband goed bevallen dan vragen we je na een aantal weken wel om lid te worden.

Opgaveformulier Startersgroep

Fout: Contact formulier niet gevonden.