Extra Clubtocht!

ATB-jeugd-6Na de officiële opening van de vast MTB Route Losser op 10 september lijkt het ons ook leuk om iets richting de clubleden van OWC, Wielerclub De Lutte en LWC te doen.

De gedachte is om een gezamenlijke clubtocht te houden die eindigt bij de Judithhoeve en hier onder het genot van een drankje en een hapje een toast uit te brengen op de prettige samenwerking en de mooie MTB route die Twente er bij heeft gekregen. De Judithhoeve ligt aan de route.

Als datum is vastgelegd zondag 21 september. Er zijn dan geen andere MTB tochten in de omgeving.
De gedachte is dat elke vereniging op een bepaald punt de route oppikt en omstreeks 11:00 uur bij de Judithhoeve is.

De Losserse Wielerclub vertrekt om 9:00 uur vanaf het plein voor het gemeentehuis. We fietsen dan naar de Steenfabriek om aldaar via de aanrijroute de Vaste MTB Route op te pikken.

We zien jullie graag op 21 september!