Een nieuw jaar 2022

Beste clubleden,

Ten eerste willen we beginnen om iedereen een gezond en sportief 2022 te wensen.

Helaas ook dit jaar hebben we geen nieuwjaarsreceptie kunnen houden en willen we middels deze nieuwsbrief van ons laten horen.

Het afgelopen jaar hebben we niet stilgezeten. De clubkleding is uitgerold, de nieuwe fietsen voor de jeugd zijn in gebruik genomen, we hebben diverse eigen tochten georganiseerd en de heuvelentocht heeft plaats gevonden.

Verder heeft iedereen weer kunnen fietsen op de vertrouwde dagen en is er volop met de jeugd getraind. Hiervoor willen wij alle vrijwilligers bedanken die dit weer mogelijk hebben gemaakt en ook de vele sponsoren.

Wat kunnen we dit jaar verwachten?
Het blijft voorlopig nog lastig om een complete agenda op te stellen, maar we hebben al wel het e.e.a. (onder voorbehoud) op de planning.

Weekendje weg naar Sauerland van 20 t/m 22 mei. De inschrijving hiervoor wordt binnenkort geopend.

De toertochten zijn weer ingepland. Helaas hebben we de Bentheimer Wald tocht als toertocht geannuleerd. Mocht het toch mogelijk zijn deze tocht te fietsen, dan zullen we dit doen als clubtocht. De overige toertochten staan weer ingepland bij de NTFU.

Voor activiteiten verwijzen we naar de agenda.

Net zo als vorig jaar zullen we de algemene ledenvergadering weer digitaal houden en wel op woensdag 9 februari om 20.00 uur.

We hopen natuurlijk ondanks corona weer veel kilometers met elkaar te kunnen fietsen en na afloop weer gezellig samen te komen.

Veel fietsplezier,

Bestuur LWC