Clubtocht Tecklenburg

Ons weekendje weg komt snel dichterbij, informatie hierover volgt nog. Zondag 1 mei hebben we een clubtocht naar Tecklenburg voor de race en de MTB. Een mooie gelegenheid om te trainen voor het weekend maar ook voor de leden die niet mee gaan een geweldige omgeving om te fietsen.

Omgeving van Lengerich

Vertrek is om 8.00 uur van ’t Lossers Hoes. We gaan met de auto richting Hörstel vanaf hier kunnen we de fiets pakken. Onderweg natuurlijk koffie met kuchen.

Op facebook zijn hiervoor evenementen aangemaakt (race / MTB), graag aanmelden of je mee gaat. Vervoer onderling met elkaar afstemmen.

Voor de MTB hebben we een wegkapitein en fietsen we onze bekende route, GPX is gedeeld.

Voor de race zijn we opzoek naar een wegkapitein, kun je, dan graag contact opnemen met Bart Dikker (06-26910196) voor de route en pauze plek.

Voor wie kan, tot zondag