Beleef een Europeese wedstijd bij FC Twente

Het nieuwe seizoen begint voor FC Twente er vroeg. Op 5 of 12 juli speelt FC Twente als een thuiswedstrijd in de Europa League om 19.45 uur. Speciaal voor verenigingen en scholen heeft FC Twente een actie opgezet om iedereen de mogelijkheid te geven dit in de Grolsch Veste te beleven. Het bezoek van een Europese wedstrijd is een unieke en bijzondere ervaring voor jong en oud.

De loting voor de Europa League vindt plaats op 25 juni, dus dan weet FC Twente wanneer het thuisduel plaatsvindt en wie de tegenstander is. Zodra deze informatie beschikbaar is zal deze via www.fctwente.nl bekend worden gemaakt.

U kunt met een groot gezelschap naar de wedstrijd en profiteren van een flinke korting, als u met 20 personen of meer naar De Grolsch Veste komt! Een unieke kans om uw leden of leerlingen, vrijwilligers en medewerkers kennis te laten maken met FC Twente en Europees voetbal!

Voor scholen en verenigingen kost een kaartje €10, daarvan stort FC Twente €2,50 terug in de kas van de school of vereniging! Aanmelden kan tot uiterlijk donderdag 28 juni door onderstaand formulier in te vullen.

We hopen uw vereniging te mogen verwelkomen bij deze wedstrijd, zodat wij met zijn allen voor een echte Europacupsfeer kunnen zorgen in De Grolsch Veste!

Met sportieve groet, FC Twente

[si-contact-form form=’5′]