Vrouwen-fiets-TOCH(T)**

Wielerverenigingen RTC Hengelo en EWV Het Oosten organiseren samen op zondag 11 juni a.s. voor de 4e keer de VROUWEN- FIETS- TOCH(t) in de prachtige omgeving van Twente.

Op zondag 11 juni a.s. gaat de Vrouwen- Fiets-toch(t) tussen 9.00 – 10.00 uur van start op twee locaties: (of vanaf twee vertrekpunten)

• bij RTC Hengelo, Oldenzaalsestraat 518 Hengelo (voetbalkantine BWO)
  • bij EWV Het Oosten, Geessinkweg 148 te Enschede (clubhuis L’Equipe)

De twee- sterren Vrouwen-Fiets-toch(t) wordt speciaal voor vrouwen georganiseerd en voert langs mooie, bijzondere weggetjes in het coulisselandschap rondom Boekelo, Delden, Azelo, Hertme, Hengelo, Twekkelo en Enschede. De 75 km lange tocht is goed uitgepijld, kent drie rust/pauzeplekken en wordt ondersteund door Café Koers, Slangenbeek Tweewielers en Ten Tusscher fietsenwinkel.
Meer informatie over de Vrouwen-Fiets-toch(t) is te vinden op de site van beide wielerverenigingen http://www.rtchengelo.nl/toertochten/vft/ en op de site van de NTFU.

Leden van EWV het Oosten en RTC Hengelo kunnen op vertoon van hun NTFU ledenkaart gratis de tocht fietsen. NTFU leden betalen € 3,- en niet-leden € 4,-.
Meer inlichtingen over dit bericht zijn te krijgen bij:
Marrianne van den Berg, 0651001477 coördinator vrouwenafdeling EWV Het Oosten
Victor Schmidt, 0611101664 coördinator Vrouwen-Fiets-toch(t) RTC Hengelo