Info Driedaagse 2017

Werningerode

Het tijdstip dat we afreizen naar de Harz nadert al snel; nog even en we kunnen onze tassen inpakken. 85 leden hebben zich opgegeven voor dit prachtige weekeinde.

Indeling weekeinde:
Vrijdag 23 juni: verzamelen op het plein voor het gemeentehuis om 7.30 uur. Fietsen en bagage verdelen over de auto’s. Gezamenlijk vertrek om 8.00 uur. Aankomst ca. 12.00 uur, kamers indelen, tassen uitpakken.
’s Middags een rit van ongeveer 45, 52 of 78 km voor de racefiets en 22 km of 34 km voor de MTB-ers om alvast te wennen.
Om 18.30 uur diner, daarna is de avond vrij.
Zaterdag 24 juni: Vanaf 7:00 uur ontbijt. Om 9.00 uur vertrek in clubkleding voor een etappe met keuze uit twee afstanden van 94 of 133 km voor de racefiets en 34 of 51 km voor de MTB-ers.
Zondag 25 juni: Vanaf 7:00 uur ontbijt en weer stipt om 9.00 uur vertrek voor de derde etappe van 38 of 58 km voor de racefiets en 30 km (met mogelijkheid tot afkorting) voor de MTB-ers. ’s Middags terugreis naar Losser.

Zowel zaterdag als zondag wordt gezorgd voor een ontbijt en lunchpakket en vrijdag en zaterdag is een warme maaltijd inbegrepen.
De kosten zijn € 90,- p.p. Indien je beschikt over een opdracht tot automatische betaling is het verschuldigde bedrag van je rekening afgeboekt. In het andere geval dien je het verschuldigde bedrag (als dit nog niet is gebeurd) zo spoedig mogelijk te voldoen. We gaan er van uit dat iedereen zaterdag in clubkleding fietst. Mocht je geen clubkleding bezitten neem dan even contact op met Gerard Veger (053) 538 50 36.
Uiteraard verwachten wij dat je fiets in een uitstekende technische staat verkeerd. Neem ook wat reservemateriaal mee zoals binnenband(en), buitenband, remblokjes (bij regenachtig weer zijn deze snel versleten), kabels, ketting, kettingspray. Het dragen van een valhelm is verplicht!

Ons overnachtingsadres is:
HKK Hotel Wernigerode ****
Pfarrstraße 41
38855 Wernigerode

Wat moet je o.a. meenemen:

• toiletartikelen
  • voldoende fietskleding
  • vrijetijdskleding
  • paspoort of ID-kaart
  • lunchpakket (voor vrijdag)

Indeling auto’s:
Klik hier voor de indeling van de auto’s.
Iedereen wordt verzocht zich hier aan te houden.

Let Op!
Diegenen die de fiets op de aanhanger hebben staan worden verzocht deze (zonder bagage) op donderdagavond tussen 19:00 en 20:00 uur af te leveren bij René Meijerink, Wiggersweg 5 te Losser. De auto met aanhanger vertrekt vrijdagochtend eerder omdat je met een aanhanger niet zo snel kunt opschieten. We hopen dan dat we allemaal ongeveer gelijktijdig op de plaats van bestemming zijn.

Diegenen van wie de fiets met Henk Noordkamp mee gaat worden verzocht deze (zonder bagage) ook op donderdagavond tussen 19:00 en 20:00 uur af te leveren bij Henk Noordkamp aan de Van Beethovenlaan 7 te Losser. De begeleidingsbus vertrekt eveneens eerder dan de rest vanwege enkele voorbereidingen die nog getroffen moeten worden.

Groepsindeling:
Klik hier voor de groepsindeling.

Wil je bovenstaande info liever als een pdf uitprinten, klik dan hier.