Geiten bij de Bardel

Zoals jullie wellicht weten is men in de bossen bij de Bardel bezig met het plaatsen van hekwerken. Deze hekwerken zijn bedoeld voor het houden van geiten. Bij het controleren van de hekwerken is gebleken dat, aan de sporen te zien, er mtb’ers te zijn die de hekwerken vernielen.
De beheerder van de Bardel weet nog niet wie het zijn.
Ze vragen via deze weg om er rekening mee te houden dat de paden, zoals we die kennen, er niet meer zijn. Er is nu één pad dat door het bos loopt voor zowel voetgangers als fietsers.
Bij vernieling zal de schade verhaalt worden op de persoon of vereniging (herkenbaar aan de clubkleding) en zal er melding van gemaakt worden bij de Duitse politie.
Omdat het een speciaal ras geiten gaat staat er in Duitsland een strenge straf voor.

Namens de beheerders van de Bardel bedankt voor jullie aandacht en veel fiets plezier op de Bardel.